Una volta més, Generalitat i Govern (PP i PSOE) nos prenen el pèl. En alguns casos, el 23 % de les ajudes deuen tornar-se a l’Administració.
No obstant, ajudes privades, com les de Juan Roig, es varen formalisar correctament i no tributen. Queda clar que sí es pot.
Les ajudes ara s’han convertit en obligacions fiscals inesperades. No nos deixen traure el cap del fanc. Al contrari, nos afonen.
Les ajudes no es varen demanar per caprig, sino per necessitat.
Des de DecidiX demanem que totes les ajudes vinculades a la DANA queden exentes de tributació.


